Rejestracja

Trasa

Trasa 3.Maratonu Szczecińskiego Sanprobi - LINK.

Zapraszamy do zapoznania się z trasą 3. Maratonu Szczecińskiego SANPROBI – trasa jest jeszcze przed oficjalnym mierzeniem i atestowaniem, ale już próbnie przebiegnięta przez maratończyków szczecińskiej Ruchowej Akademii Zdrowia.

Trasa: Start godz. 9.00 w Policach przy ZCH Police obok parkingu na ul. Kuźnickiej, Jasienicką do ronda i dalej do tzw.,,starych ‘’Polic ul. Kościuszki potem w prawo Woj. Polskiego, do tzw.,,nowych’’ Polic pod wiaduktem ul. Piłsudskiego do ronda Pionierów w Grzybową a następnie w prawo w Bankową, potem w lewo Wyszyńskiego do ronda K. Wyszyńskiego i następnie w prawo Roweckiego do tzw.Rurowej i dalej już ścieżką rowerową Tanowską do Trzeszczyna , Pilchowa i do Szczecina do jeziora Głębokie, a następnie w lewo leśnym odcinkiem wzdłuż Miodowej i na wysokości przystanku Leśniczówka w prawo odcinkiem przez las ( szlakiem Imienia Ireny i Karola) do asfaltu Arkonki. Dalej asfaltem wzdłuż Syrenich Stawów i w lewo (200 metrów przed Wincentego Pola), ponownie krótki odcinek po ,,miękkim’’ Julina Fałata obok ,,Różanki’’ przez przejście dla pieszych w stronę Amfiteatru i tuż przed nim w prawo na ulice Wyspiańskiego wzdłuż parku Kasprowicza, krótki odcinek ul. Piotra Skargi, Jasne Błonia podziwiamy biegnąc ul. Ogińskiego, przebiegamy pod magistratem, przed nami al. Jana Pawła II, place Grunwaldzki i Lotników, Kaszubska, ul. Obrońców Stalingradu i pl. Żołnierza, mijamy nowy gmach Filharmonii Szczecińskiej i Bramę Królewską, biegniemy w stronę Zamku Książąt Pomorskich dalej Trasą Zamkową zbiegamy w Nabrzeże Wieleckie i ul. Jana z Kolna z najpiękniejszymi widokami – z jednej strony rzeka, z drugiej Wały Chrobrego – dalej ul. Łady i przez pl. Ofiar Grudnia 1970r. obiegamy teren Stoczni Szczecińskiej ulicami Filrika, Antosiewicza, Nocznickiego, Stalmacha, a następnie ul. Ludową skręcamy w prawo i wbiegamy przez most Brdowski ( z mostu jest dobry widok na doki 1,3 i 5 - Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia co może być niemałą atrakcją dla biegaczy niezwiązanych z przemysłem stoczniowym )tu robimy małą pętlę wracamy przez most i prosto w Konarskiego , dalej ks.W. Blizińskiego i Fr. Druckiego Lubeckiego , następnie skręcamy w ul. Rugiańską i Trasą Północną : Komuny Paryskiej – Przyjaciół Żołnierza, za skrzyżowaniem Wszystkich Świętych z Warcisława zbiegamy w prawo na ścieżką rowerową docieramy do ul. Arkońskiej, która doprowadzi nas do al. Wojska Polskiego, skręcamy w stronę Głębokiegoi zaraz w ostatni zakręt w lewo ul. Fr. Jarzyńskiego i prosto pod halę Azoty Arena. META!

Powrót na górę

Copyright © 2015 Ruchowa Akademia Zdrowia w Szczecinie.